سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارزه ی عزتمندانه

سلام
از شما که به ما هم سر می زنید  متشکرم.

معلومه دیگه! توی این وبلاگ می خوام تا اونجایی که بتونم درباره جهاد بنویسم. به امید اینکه اسم ما رو هم یک روزی در لیست مجاهدین راه حق بنویسند.

 

 

شهید صدرزاده

 

 

پست ها رو با یادی از شهدایی که این روزها صحبتشون هست؛ اونایی که خوب وظیفه را دیدند و خوب عمل کردند شروع می کنم. شاید برای فهم ارزش کار اون رفقایی که این روزها تو سوریه می جنگند خوندن  این کلمات از امیرالمؤمنین (ع) به دردمون بخوره.

 


 آگاه باشید! من شب و روز، پنهان و آشکار، شما را به مبارزه با شامیان دعوت کردم‌

و گفتم پیش از آن که آنها با شما بجنگند با آنان نبرد کنید. به خدا سوگند! هر ملّتى که درون خانه خود مورد هجوم قرار گیرد، ذلیل خواهد شد. امّا شما سُستى به خرج دادید، و خوارى و ذلّت پذیرفتید، تا آنجا که دشمن پى در پى به شما حمله برد و سرزمین‌هاى شما را تصرّف کرد.
و اینک، فرماند? معاویه، (مرد غامدى) با لشکرش وارد شهر انبار شده و فرماندار من، «حسّان بن حسّان بکرى» را کشته و سربازان شما را از مواضع مرزى بیرون رانده است.
به من خبر رسیده که مردى از لشکر شام به خانه زنى مسلمان و زنى غیر مسلمان که در پناه حکومت اسلام بوده وارد شده، و خلخال و دستبند و گردن بند و گوشواره‌هاى آنها را به غارت برده، در حالى که هیچ وسیله‌اى براى دفاع، جز گریه و التماس کردن، نداشته‌اند. لشکریان شام با غنیمت فراوان رفتند بدون اینکه حتّى یک نفر، زخمى بردارد، و یا قطر? خونى از آنان ریخته شود.

 

اگر براى این حادثه تلخ، مسلمانى از روى تأسّف بمیرد، ملامت نخواهد شد، و از نظر من سزاوار است!

(نهج‌البلاغه، خطبه 27، بند 4- 8)


+نوشته شده در سه شنبه 94 دی 22ساعت ساعت 9:27 عصرتوسط مهدی | نظر بدهید